نوشته شده توسط : worldmarketing

نوشتن مستقل
برای نویسندگی مستقل نیازی به تحصیل در رشته انگلیسی نیستید ، در واقع این یک روش عالی برای تأمین معاش است اگر از نوشتن لذت می برید - و هرچه بیشتر بنویسید ، بهتر می شوید.

در حالی که من طرفدار کوتاه فروش خود یا کاهش ارزش خود نیستم ، یک مکان و مکان برای سایت های شغل آزاد وجود دارد. این سایت ها تابلوهای شغلی برای فریلنسرها و مشاغل هستند. این مکانی برای اتصال ، خرید در اطراف و از همه مهمتر مقداری پول به جیب شماست. گرچه ممکن است بسیاری از این سایت ها بازپرداخت کمتری ارائه دهند ، اما آنها مکانی عالی برای کسب تجربه و ایجاد نمونه کارها هستند.

کپی کردن
سر کار
پروبلاگر
افراد در هر ساعت
Fiverr
Profinder توسط LinkedIn
کارگرها
زن کار در خانه
گورو
Craigslist
بعد از چند ماه که به صورت آزاد کار می کنید ، باید نمونه ها ، توصیفات و تجربیات خوبی داشته باشید که به شما این قدرت را می دهد تا بتوانید به دنبال مشتریانی با درآمد بهتر بروید. به یاد داشته باشید که از ابتدا رد پای دیجیتال خود را تنظیم کنید. اکثر سایتهای رسانه های اجتماعی برای عضویت رایگان هستند و همچنین یک وبلاگ اصلی از WordPress یا Blogger.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد راه اندازی مشاغل آزاد خود ، به مقاله 30 روزه یا موفقیت در نوشتن مستقل جینا هورکی مراجعه کنید.

5. فرصت های رایگان تجارت اینترنتی
در حالی که بیشتر فرصت های شغلی فروش مستقیم و اینترنتی هزینه راه اندازی کمی دارند ، اما موارد معدودی وجود ندارد. هر شرکتی به شما امکان راه اندازی رایگان فروشگاه بصورت آنلاین را می دهد. سپس برای هر کالایی که از طریق فروشگاه شما فروخته می شود ، پورسانت مشخصی بدست خواهید آورد.

رایحه های کشور - شمع ، ذوب و دکوراسیون منزل
fibi & clo - صندل و لوازم جانبی
جی الیزابت - تی شرت و تانک
Kaeser & Blair - محصولات تبلیغاتی (کیت آزمایشی رایگان)
Linen World - محصولات خانگی
Mayvenn - محصولات مراقبت از مو
Nu Skin - سلامتی و زیبایی
She Anna Bella - جواهرات ، کیف های دستی و روسری (کانادایی)
StyleChest - لباس
Stylevate - لباس
Teespring - تی شرت ، کیف ، بالش و لیوان گرافیکی
دنبال چیز متفاوتی هستید؟ بسیاری از شرکتهای فروش مستقیم اگر در 30 تا 60 روز ابتدایی خود با برخی از مراحل مهم روبرو شوید ، یک کیت استارت رایگان ارائه می دهند. می توانید این لیست اصلی را برای فرصت های فروش مستقیم بررسی کنید.

6. فروش آنلاین مطالب
امروزه تقریباً می توانید هر چیزی را به صورت آنلاین بفروشید ، از پوشاک بچه های بزرگ تا کتاب های قدیمی ، سی دی ، دی وی دی ، بازی ها ، اسباب بازی ها ، قابل چاپ بودن ، کارهای هنری و موارد دیگر.

در اینجا فقط چند سیستم عامل وجود دارد که می توانید وسایل نقدی را به آنها بفروشید!

غزال
غازل به شما امکان می دهد لوازم الکترونیکی قدیمی خود را بفروشید و به راحتی پول نقد بدست آورید. به سادگی ابزار خود را در وب سایت آنها پیدا کنید ، به چند سوال پاسخ دهید و آن را با پاکت های پیش پرداخت خود به صورت رایگان ارسال کنید. پرداخت ها از طریق چک ، کارت هدیه آمازون یا PayPal انجام می شود. Gazelle دارای امتیاز A + با Better Business Bureau است.

نقد 4 کتاب
Cash 4 Books یک تجارت آنلاین است که در آن می توانید کتاب های جدید و دست دوم را بفروشید. کتابهای خود را بگیرید و به وب سایت بروید ؛ در اینجا شما می توانید ISBN هر کتاب را وارد کنید ، که یک شماره 10 یا 13 رقمی است که می تواند در پشت جلد یا داخل جلد جلوی تقریباً همه کتابها پیدا شود. پس از وارد کردن هر کد ، برای هر کتاب قیمت پیشنهادی دریافت خواهید کرد. بعد ، کتابهای خود را با برچسب حمل و نقل پیش پرداخت ارسال کنید. پس از دریافت کتاب های شما ، از طریق چک یا PayPal به شما پرداخت می شود.

thredUP
thredUP راهی است که می توانید لباس ، کفش و کیف دستی قدیمی خود را به صورت آنلاین بفروشید. کافی است به صورت آنلاین برای یک بسته تمیز یا ثبت نام کنید. پس از دریافت بسته تمیز کردن ، آن را پر از لباس کرده و با برچسب و برگه پیش پرداخت آن را به thredUp ارسال کنید. با دریافت بسته شما ، thredUp لباس شما را ارزیابی کرده و اعتباری صادر می کند که از طریق PayPal یا اعتبار فروشگاه قابل برداشت است. هرگونه لباس فروخته نشده همراه با رسید اهدا اهدا خواهد شد.

Decluttr
Decluttr یک بستر آنلاین است که در آن می توانید سی دی ، دی وی دی و بازی های ویدیویی را بفروشید. برای دریافت قیمت کافیست بارکد مورد را در سایت وارد کنید. تصمیم بگیرید که کدام کالاها را می خواهید بفروشید و آنها را با استفاده از برچسب حمل و نقل پیش پرداخت ارسال کنید. چند روز پس از دریافت اقلام ، پرداخت توسط PayPal ، واریز مستقیم یا چک انجام می شود.

همچنین سیستم عامل های فروش آنلاین مانند eBay و OfferUp وجود دارند که هزینه کمی را از فروش نهایی شما می گیرند.

گرچه ممکن است فروش اقلام به عنوان مشاغلی به نظر نرسد ، اما برخی از افراد با خرید ارزان کالاها آن را به یکی تبدیل می کنند و سپس دست به کار می شوند و آن را با قیمت بالاتری می فروشند.

در واقع ، تریسی اسمیت با فروش مجدد اقلام در آمازون ماهانه 1200 دلار درآمد کسب می کند - می توانید داستان او را در اینجا ببینید. ملیسا استفنسون و شوهرش سالانه شش رقم کسب می کنند که بازار کک را در eBay پیدا می کنند - می توانید داستان آنها را در اینجا بخوانید.

نتیجه
به یاد داشته باشید ، هر شغلی که تصمیم به شروع آن داشته باشید ، باید اشتیاق خود را نسبت به کاری که انجام می دهید داشته باشید. بدون اشتیاق و هیجان ، بی حوصله و بی انگیزه خواهید شد و در نهایت شکست خواهد خورد. فقط پول را دنبال نکنید ؛ به یاد داشته باشید که قلب خود را دنبال کنید

آیا از فرصت شغلی رایگان سراغ دارید؟ یک یادداشت برای ما بیاندازید ما دوست داریم که در مورد آن بدانیم!





:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: